NUFFNANG

Wednesday 13 October 2010

Edisi Dedah : Muka Perempuan Cina Yang Memperbodohkan Polis Melayu !!

Edisi Dedah : Muka Perempuan Cina Yang Memperbodohkan Polis Melayu !!


Oleh PASEMBOQ


Ramainya yang komen artikel tentang sikap kurang ajar seorang perempuan Cina yang memperbodoh-bodohkan 2 polis Melayu di dalam video.

Lagi tambah kurang ajar perempuan tu, video tu dia masuk dalam You Tube. Lebih 200,000 orang dah tengok video. Yang celakanya, banyak yang komen bagi buruk nama polis.




Padahal, si Cina celaka tu yang sengaja cari pasal, kurang ajar dan ngada-ngada bangang. 2 muka polis Melayu yang tak bersalah tu terpampang dalam video. Habis depa berdua kena maki hamun dalam Youtube.

OK..... tak apa! Tapi ingat, Malaysia ni kecik aja. Apa perempuan Cina ni boleh lepas macam tu saja ka? Apa dia ingat tak ada orang boleh tahu siapa si jalang tu?

Nah.....kat bawah ni aku siarkan foto perempuan kurang ajar tu. Kalau dia boleh siarkan video tunjuk muka polis Melayu tu, apa kita semua tak boleh tahu siapa perempuan tu ?! Tentu bolehkan !

Nama perempuan tu Pamela Lim Cheng Yoke. Aku tahu kat mana dia kerja dan apa kerja dia. Ada kena mengena dengan web jugak. Kalau tak percaya, tanya si kurang ajar tu!

Kat bawah ni muka perempuan tu. Aku dapat dari spy blogger Media Permatang Pauh. Korang tengok puas-puas. Aku bagi warning, kalau nak termuntah ka, jangan depan komputer atau laptop korang :-


Perempuan ni ada facebook. Korang nak tau tak kenapa si perempuan ni boleh berlagak kurang ajar dan memperbodohkan polis Melayu tu ? Aku ada story untuk korang....
no kereta : wjy 5722 perodua kancil

source : M.I.M.

No comments: