NUFFNANG

Sunday 30 July 2017

[Panassss!!!!...betul ke ni??...]TPM (Zahid Hamidi) = Timbalan Penipu Malaysia

TPM (Zahid Hamidi) = Timbalan Penipu Malaysia

FEATURED

Siang tadi Zahid Hamidi cuba menipu orang ramaidengan mengatakan bahawa nama sebenar Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad adalah Mahathir A/L Iskandar Kutty.
Zahid berkata bahawa Tun Mahathir bukanlah Melayu malah dia adalah orang India kerana tidak mempunyai ‘bin’ di dalam IC tetapi ‘anak lelaki’.
Sila lihat video di bawah:
Yang peliknya, Zahid cuma melihat gambar depan IC lama milik Tun Dr. Mahathir bila berkata bahawa beliau adalah anak kepada Iskandar Kutty, padahal IC yang lama tidak letak nama di hadapan.
Nampaknya lakonan Zahid ini tidak berkesan kerana dia tidak perasan kamera boleh mengambil gambar dari jarak jauh. Ini adalah gambar IC lama tersebut dari jarak dekat:
Gambar di bawah pula adalah gambar belakang IC lama milik Tun Dr. Mahathir:
Tidak tertera di situ nama Iskandar Kutty sebagai bapa Tun Dr. Mahathir.
Zahid Hamidi diminta jangan jadi bodoh untuk menipu rakyat semua. Malah dia juga telah menjual nama Ketua Pengarah Jabatan Pendaftaran Negara kononnya sebagai pembekal kepada maklumat ini.
Dato’ Mohd Yazid bin Ramli
Adakah YBhg. Dato’ Mohd Yazid bin Ramli tahu bahawa namanya telah digunakan oleh si tolol ini semasa berucap di dalam satu majlis di hadapan ahli-ahli UMNO?
Mungkin Ketua Pengarah Jabatan Pendaftaran Negara boleh mengeluarkan salinan surat beranak Tun Dr. Mahathir dan menyumbatkannya ke dalam mulut Zahid Hamidi supaya dia bertambah cerdik sedikit.
Orang seperti Zahid, yang sedang kepanasan di Bagan Datoh, tidak perlulah bertindak secara hentam keromo atau menyondol membabi buta memfitnah keturunan seseorang. Ini dipanggil ‘low-class’. Jika orang memfitnah keturunan Zahid pun dia akan tahu marah.
Kita minta Ketua Pengarah JPN, Dato’ Mohd Yazid bin Ramli menafikan pembohongan Zahid Hamidi jika betul beliau orang yang tidak suka pada penipuan.
Kita juga meminta Zahid Hamidi untuk membuat permohonan maaf terbuka kepada Tun Dr. Mahathir kerana telah melakukan fitnah dan pembohongan yang amat hina.
Amat hina kerana Zahid Hamidi kerana mengamal sikap teramat ‘racist’ dengan mempersendakan dan menfitnah keturunan seorang negarawan.
source : jebatmustdie

No comments: