NUFFNANG

Friday 2 March 2012

HANGAT DARI S.G. HOTEL - CCTV OSTAD DIBELASAH 20 SAMSENG - FAKTA KES

HANGAT DARI S.G. HOTEL - CCTV OSTAD DIBELASAH 20 SAMSENG - FAKTA KES



Klip video ini hanyalah hiasan semata-mata dan tidak ada kena mengena
dengan yang hidup dan mati pucuk.

1. Kes Kaunseling lebih masa itu berlaku pada pukul 3.00 pagi di Hotel S.G. (Bukan Hotel Seks Ganas)

2. Tertuduh adalah seorang Ostad yang menutup kepalanya dengan kopiah tetapi tidak pernah menutup mulutnya yang terkenal celupur termasuk pernah memaki hamun Mufti Perlis serta menuduhnya sebagai 'Bapak Syaitan'.

3. Tertuduh mendakwa dibelasah oleh hampir seramai 20 orang 'samseng' yang tidak dikenali (mungkin samseng dari Kampong Dusun)

4. Tertuduh juga mendakwa dipukul dan cedera dibelakang kepala, cuping telinga, hujung rambut yang beruban serta mengalami bengkak dan benjol dihujung janggut.

5. Serangan didakwa berlangsung sehinggalah kedatangan Pengawal Keselamatan Hotel yang akhirnya berjaya mengawal keadaan.

6. Serangan samseng berkenaan berlaku pada hari 'Final' pertandingan diantara tertuduh tersebut dengan pasangannya. Bagaimanapun, beberapa malam sebelumnya, perlawanan persahabatan berlangsung dalam suasana aman dan damai dimana Ostad mengakui telah berjaya menjaringkan beberapa gol secara 'hattrick'.

7. Tertuduh mendakwa bahawa jaringan-jaringan gol berkenaan adalah berpunca dari kesalahan UMNO yang terlibat dalam merancang konspirasi berkenaan bagi menconteng arang ke bontotnya.

8. Atas keinsafan dan ilktizamnya serta taksubannya terhadap 'Imam Mahadi Al-Juburi' maka tertuduh rela dalam paksa untuk melepaskan segala jawatannya dalam parti PKR namun berharap akan terus menjadi legenda serta ikon 'Ularmak' pencacai pembangkang.

9. Adesss! Macam susah nak percaya je citer ni! Pas tu salahkan penguatkuasa pulak konon macamana boleh berkerja pada hari cuti? Dah nama penguatkuasa, mestilah sentiasa bersiap sedia untuk bertugas. Cer tanya apakah polis, tentera dan bomba tidak bertugas pada hari cuti? Cer citer! Cer citer!
 
source : brave heart

No comments: