NUFFNANG

Monday 24 August 2009

KABOOM 3! Ahli PKR dedah Anwar arah Gobala jadi monyet!

KABOOM 3! Ahli PKR dedah Anwar arah Gobala jadi monyet!


Keluaq di TV semalam seorang ahli Permatang Pasir akan tinggalkan PKR kerana dia sendiri mendengar Anwar mengarahkan Gobalakrishnan supaya berperangai macam orang utan pada hari penamaan calun. Ahli PKR tersebut adalah bekas Pemangku Ketua Bahagian PKR Padang Serai.

Pada hari tersebut Gobala telah sengaja menempeling polis yang menjaga ketenteraman awam. Bila ditanya, Gobala buat alasan ada polis nak rompaknya. Penipu pariah punya keling. Tinggi sedikit dari akauntan keling penipu yang tak mengaku bila ditangkap menyamar sebagai Pak Lebai.

Tujuan Anwar mengarahkan Gobala adalah untuk menarik tindakan polis terhadapnya. Difahamkan polis yang menjalankan tugas sedang menimbang untuk menyaman Gobala.

Dengan demikian, dia akan menggambarkan polis dilihat melakukan kekejaman. Ini seterusnya menambahkan kebencian orang ramai kepada satu lagi Institusi kerajaan. Memang Anwar mahu memburuk-burukkan semua institusi negara dari Perlembagaan dan isi kandungnya, Raja-Raja Melayu, kehakiman, pendakwaraya, SPRM, polis, dll.

Dia merancang mahu satu keadaan anarki terjadi yang membolehkan satu revolusi untuk menjatuhkan kerajaan secara kekerasan stelah 916 tidak berjaya.


Ahli PKR tersebut memberitahu akan mengedarkan CD Anwar memberi arahan kepada Gobala perangai macam berok. Sila baca Utusan Malaysia sini.

Secara tak sangka, apa yang The Unspinner jangka akan penglibatan Anwar mengatur jentera dan serangan perbadi di PRK Permatang Pasir akan terbukti. Orang low class kaum pariah macam Anwar tak layak jadi pemimpin.

Dah tahu Anwar tu pariah dan penjubur, tak malukah PAS dikaldaikan oleh Anwar dari belakang? Sudahlah diperarakkan anti ISA, mereka memperjuangkan agenda DAP tapi sebatang hidung Cina tak turun.

Dulu, kini, dan selama-lamanya ... PAS tetap parti Pak Lebai kampung bahalol yang sedia jadi Kerbau Pak Sanggup!

No comments: