NUFFNANG

Saturday 29 August 2009

APA PULA MAKNA GAMBAR INI ? AMARAN GAP KEPADA PAKATAN SELANGOR !

APA PULA MAKNA GAMBAR INI ? AMARAN GAP KEPADA PAKATAN SELANGOR !







mereka boleh biadap dan menghina islam dan melayu.... dan melayu kena senantiasa bertolak ansur ? bulshit ! tak rasa sensitif atau sengaja menutup mata dan telinga membiarkan sahaja bangsa melayu dihina. jangan lah jadi manusia hipokrit, tiada semangat mahu pertahankan maruah bangsa.

penduduk shah alam lebih panjang akalnya daripada ahli parlimen/adun pakatan even pemimpin barisan. mereka mahu mengelakkan bicara marah melayu kiranya kuil besar ini didirikan di kawasan melayu.

penduduk ini mempertahankan hak, meminta agar ADIL itu diletakkan ditempat yang betul. kalid ibrahim,kalid samad, rodziah dana seluruh adun pakatan bangsa melayu,kamulah puaka penggadai bangsa. pekakkan telinga apabila rintihan penduduk disuarakan.

kuil besar jaraknya 200 meter dari surau. kepala hatok kau la kalid !

ada orang terasa sensitif bila lembu itu di arak. tapi melayu yang sama juga tiada rasa sensisitf apabila agama dan bangsanya menjadi bahan cacian siang dan malam.

perhatikan sahaja gambar ini, aku cabar mana pergi nya suara melayu dan jagoh hak asasi ? senyap..kita melayu bertolak ansur..rileks bro..bullshit . kita punyai kawan ramai dengan kaum lain, boleh bicara dan gurau senda. tetapi dalam hal hak bangsa dan islam, kita harus punyai sikap yang tegas. tiada kompromi demi mengekalkan undi.SUDAH TIBA MELAYU BERPENDIRIAN TEGAS !

kalid ibrahim,kalid samad, rodziah dan pakatan selangor..gerakan anti pkr aka GAP beri kata dua kepada kamu ! kamulah punca segala masalah ini. HENTIKAN PEMBINAAN KUIL DI SEKSYEN 23 ATAU KAMU AKAN KAMI TUMBANGKAN DALAM PILIHANRAYA AKAN DATANG !

PROTES MAKIN HEBAT : KEPALA LEMBU DILETAKKAN DEPAN PEJABAT KHALID !






protes penduduk seksyen 23 shah alam terhadap kelulusan pembinaan kuil mega semakin panas. sebentar tadi, dalam keadaan cuaca panas terik penduduk telah berarak dari masjid shah alam menuju ke pejabat SUK shah alam.

khalid berahim yang kebetulan baru pulang dari solat jumaat,menutup mukanya didalam dalam kereta apabila bertembung dengan penduduk !

rodziah adun batu tiga dikabarkan sudah cabut lari. khalid gereja samad menjadi punching bag kemarahan penduduk.

hari ini sudah menjelaskan segalanya,bahawa adun dan ahli parlimen pakatan di selangor adalah melayu barua, sanggup menonggengkan pungkok demi undi india dan cina. melayu begini adalah manifestasi penggadai politik, menjual maruah bangsa demi kemarukkan kuasa.

selama ini aku reservekan serangan aku kepada mereka, dengan harapan agar protes penduduk akan akhirnya membuka mata.

sayang memang mereka sialan. kabaran diterima rodziah dan khalid samad dalam tindakan terbaru mereka telah ke tapak kuil untuk meninjau progress ! BABI SUNGGUH MELAYU PAKATAN INI ! wajar sebenarnya agar kuil besar ini diletakkan di depan rumah khalid berahim,kalid samad,rodziah dan seluruh adun melayu pakatan bangsat !

gap sudah kembali untuk menulis secara paling biadap . aku lebih rela hilang pahala puasa aku daripada aku hilang kesucian agama dan maruah bangsa.


maaf aku hulurkan kepada semua, kali ini aku akan lebih radikal daripada yang biasa. pakatan selangor...pilihan aku dua, samada gap hidup atau kamu mampos !

ps:- gambar akan diupload dalam masa terdekat

BLOGER ANTI ANWAR KINI MELEBIHI 400 !


aku sekadar bisa mengocap syukran. asal penubuhan blog gerakan anti pkr aka gap sekadar santai-santaian protes yang ringan sahaja . aku mengarang kerna protes terhadap stail politikal gila oleh pas. khalid gereja samad pada tanggal 28 mac 2008 (20 hari sesudah kemenangan pru 12) telah menggatalkan mulutnya, melacur kata di depan seluruh paderi kristus dan jemaah trinity di gereja batu tiga klang.

di situ bermola onar cerita apabila khalid gereja mengundang durja. ALLAH bisa digunakan oleh kristus demi hak samarata. itu adalah ulangan perboatan sialan anwar attaturk sebelumnya. di sebuah majlis anjuran kristus di restoran rashna klang, anwar membuka pekuang sundalan politiknya. 'ini malaysia bukan melayu punyau, ini malaysia cina punya ini malaysia india punya'..

lacur politik ini menusuk jiwa, pasca 8 mac 2008 ropanya lebih mengundang banyak onar dan gampangan politik semata. betalu-talu islam/melayu dihina, dihenyak kepenjuru sudut yang kecil dan dilanyak umpama laskar serbia mendera mujahid bosnia.

permainan pakatan adalah stereotaip aksi brengset. samada bertali leher dan berkopiah semuanya semakin jakun menggadai hak bangsa. hati mereka sudah ditarik nikmat akal dan maruah perjoangannya..

syukran apabila hentakan demi hentakan awalan aku lakukan, rupanya ia semakin disambut sahut bersahutan. kini suara mulia jejaka dan hawa semakin kuat menggegar arena. dalam senarai blog list gap sahaja sudah ada kemajuan luar biasa. 400 bloger antai anwar/pakatan kini bergabong suara. memecahkan idea,menangkis hujah,membelasah kiri dan kanan pertahankan suci islam dan hak bangsa tanpa meminta sekelumit pangkat dan harta.

gerakan bloger besar ini akan semakin bertambah. suara islam suara melayu semakin kuat pekikannya. luar biasa hingga bisa mengecutkan telur dan anu mereka.

percayalah kata aku, sesuatu yang menggembirakan pasti akan berlaku. ocapan tahniah kepada seluruh bloger antai anwar dan pembaca blog yang aku kasihi. jasa kamu pertahankan islam akan dibalas tuhan. amin.

teruskan serangan insyaallah ISLAM/MELAYU/RAJA-RAJA MELAYU AKAN KITA PERTAHANKAN ! LAWAN TERUS LAWAN !

Thursday, August 27, 2009

SELANGOR BANGKIT : DEMONSTRASI DI MASJID SHAH ALAM ESOK

satu demonstrasi membantah pembinaan kuil di seksyen 23 shah alam akan diadakan secara aman . bila ? esok selepas solat jumaat di masjid shah alam. demonstrasi ini akan berarak menuju ke pejabat SUK .

sila berkumpul di pintu keluar arah bulatan (persiaran masjid) selepas solat jumaat.sebarkan.

INILAH YANG DINAMAKAN BIJAK



checkmate pertama najib/tee keat kepada pakatan. pelakon lucah yang pernah mempersoalkan DEB tahun lalu telah dipecat.

gerakan membuang suspek yang punyai kaitan atau menjadi talibarut pakatan sedang dilakukan secara besar-besaran. proses pembersihan ini sedang rancak dilakukan, baik di dalam kelompok umno mic dan mca.
membuang talibarut adalah satu kerja halal, kerana ia akan menyediakan partai BN di dalam keadaan paling senang pada pru ke 13 nanti kerana tiada lagi unsur musuh dalam selimut akan berlaku.najib sedang membuang semua sampah sarap dan dilonggokkan di laman rumah pakatan.

tun mahathir pernah melakukan perkara yang sama pada tahun 1987. menendang kesemua musuh dan kemudiannya menyediakan satu team baru, taat dan sedia berjuang untuk memenangkan partai. konsep ini sedang dilakukan oleh najib tetapi dalam skala lebih besar merangkumi keseluruhan komponen BN.
keluarnya soi lek akan menimbulkan semula kisah moral elizabeth wong ! checkmate satu.. baru-baru ini anwar menafikan cerita perjumpaan beliau dengan najib.. anwar melatah dan najib tersenyum simpul, checkmate dua..

RAMALAN GAP SEMAKIN TEPAT ?

artikel ini aku nukilkan pada 3 december 2008. kisah pertemuan sulit anwar dan soi lek di mount kiara.... klik di bawah

http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2008/12/gempar-pertemuan-sulit-anwar-dan-chua.html

hari ini tee keat pecat soi lek....ada konspirasi besar sedang berlaku.konspirasi yang melibatkan kuasa politik melayu. gap bukan raja petra dengan teori politik fantasinya.. gap berkarya berdasarkan fakta. cerita di olah dari sumber yang benar...

selama setahun gap menulis, seluruh kiasnya tepat. aku bukan nostradamus yang bijak meramalkan insiden gempar-gemparan. cuma satu yang ku pinta, agar kamu mempercayai seluruh kata-kata gap tentang cerita dan rahasia pemain politik malaysia.

percayakah kamu bahawa sesuatu yang buruk akan melanda partai pas. percayakah anda bahawa umno akan menguasai seluruh kerusi melayu parlimen dan adun ? percayakah kamu bahawa islam dan melayu akan kembali berkuasa secara mutlak di tanah melayu ? benarkah cerita bahawa umno sengaja kalah bagi memudahkan najib melakukan politikal checkmate terhadap anwar ?

di permatang pasir aku meminta agar majoriti undi pas dikurangkan. alhamdulillah doa aku 'didengari'.. pada 3 dec 2008 aku bercerita tentang pertemuan sulit anwar dan soi lek. pemecatan beliau oleh presiden mca mempercepatkan lagi kebenaran cerita gap.sesuatu yang menggembirakan akan berlaku kepada umat melayu.

No comments: