NUFFNANG

Monday 24 June 2013

Aksi Ganas Geng Demo #PdgMerbok..di Parlimen siap mengeteh lagi...perghh

Aksi Ganas Geng Demo #PdgMerbok622 Menyebabkan Anggota Polis Cedera Di Muka



Inilah hasil didikan Anwar Ibrahim & Co. Membelasah anggota Polis yang bertugas menjaga keamanan dan keselamatan Ahli-Ahli Parlimen yang mengangkat sumpah pagi ini termasuk 89 orang daripadanya adalah dari Pakatan Pembangkang. Jangan haraplah gambar sebegini akan mendapat tempat di Malaysiakini, Harakahdaily, Suara Keadilan, Roket dan portal-portal yang sewaktu dengannya. 

Kalau ini berlaku kepada monyet-monyet yang berkumpul dan merempuh benteng yang dibuat oleh pihak Polis di kawasan Parlimen, pasti gegak gempita juak-juak pembangkang akan bising. Monyet-monyet ini tidak ada hati perutkah? CTS merakan takziah dan berdukacita di atas kemalangan yang melanda Tuan Aswad. Terima kasih kerana menjaga keamanan melindungi kami, majoriti Rakyat Malaysia. Terima kasih rakan Zul Rawi dari MyKMU di atas gambar-gambar ini.

Kadang-kadang CTS rasa nak maki sahaja ahli-ahli politik baik dari pihak Kerajaan mahupun pihak pembangkang. Penyokong-penyokong di luar Parlimen bermatian tidur di Padang Merbok dalam jerebu dan bertempur dengan pihak Polis, ahli-ahli Politik boleh duduk semeja minum dan bergelak ketawa. Lihat bukti gambar di bawah yang diambil di Parlimen pagi tadi.


Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2013/06/aksi-ganas-geng-demo-pdgmerbok622.html#VrOxs8WsIQQALEBA.99 


source : cucu tok selampit


No comments: