NUFFNANG

Tuesday 21 April 2009

Serah gambar bogel Elizaberth Wong, kalau tidak ia satu kesalahan dan dikatakan melakukan jenayah- kata MB Selangor, Khalid Ibrahim.

erah gambar bogel Elizaberth Wong, kalau tidak ia satu kesalahan dan dikatakan melakukan jenayah- kata MB Selangor, Khalid Ibrahim.


Kalau tak serah ia menjadi satu kesalahan dan boleh didakwa. Hairan orang melakukan hubungan seks dibebaskan sedangkan yang menjadi 'penonton' dikatakan bersalah.

Orang tua kata- mesti ada sebab kalau dapur berasap. Masak ke atau memang dapur dibakar sehingga berasap, tak tahulah.


Khalid bodoh atau benggong? Sekarang dunia teknologi bukan dunia guna 'kamera filem'. Kita copy dan pasted mana-mana pic...kan elok serah komputer atau laptop.

Kenapa Khalid mahu kita percaya siapa yang serah gambar bererti 'kita tak bersalah'. Begitu sekali Khalid nak bela Eliza. Agaknya kalau Eliza berceramah dengan PAS guna ayat al-Quran, mungkin ia mampu mengalahkan dewan muslimah PAS!!!!


Bagaimana dengan jenayah yang dilakukan antara Eliza dengan Helmi!!!! Diam aje. Tak apa sebab hidup biar sedap... kita pun sedap juga sebab lihat 'pic' bogel itu. Tapi Khalid lupa pic lebih bogel ada di internet!!!!

...atau Khalid cemburu sebab kita semua melihat 'barang' Eliza. Dia tak kisah kalau 'barang itu' dilihat oleh Tian Chua atau orang PKR sahaja....

lupa ke yang seks itu sedekah..jadi melihat pic Eliza bererti kita sudah melakukan sedekah. kehkeh keh...benggong...

Khalid mahu kita akui yang Eliza dianiayai sedangkan Eliza mengaku dia melakukannya. Hairan dengan sistem keadilan oleh Pakatan. Dari pengemis jalanan sehingga ulama yang menyokong Pakatan, mereka mahukan Eliza dibela dan diberi perhatian.

Kesian pada Sultan dan Raja Melayu. Mereka dihina tidak ada siapa yang bela. Bahkan Nik Aziz kata- Sultan atau Raja tidak mendapat 'dimata' Allah. Bila ada orang hina sultan, bukan main Gorband Singh, anak Karpal Singh yang dikasihi oleh semua orang dalam Pakatan membela penderhaka.

Tak cukup daripada itu, penderhaka, Nizar Jamaluddin pula kini mencipta nama sebagai orang paling terkenal pada abad ini selepas Anwar Ibrahim. Tokoh yang mahu menjadikan agenda Melayu bersatu seperti Haji Hadhi diangggap ketinggaln zaman.

Dunia dah terbalik kot. Hairan kan... orang berbogel dibela. Orang melihat gambar orang berbogel menjadi penjenayah....

Itula 'Keadilan' Mengikut Islam PAS punya agama dan Keadilan mengikut PKR!!!!


abe MIE nak serah gambar bogel Eliza sekarang... dah serah kan... ambillah banyak-banyak pic nie..

sumber :
pkrpasdap.blogspot.com

No comments: