NUFFNANG

Tuesday 27 October 2009

GEMPAR! PENDEDAHAN TAKTIK JAHAT NIZAR LAKNATULLAH!

GEMPAR! PENDEDAHAN TAKTIK JAHAT NIZAR LAKNATULLAH!

Aku nak tergelak pun ada bila si Nizar Komunis talibarut DAP ini berkata yang sidang DUN yang akan datang nanti UMNO meletakkan samseng mereka di dalam dewan. Klik sini

Si Nizar pengkhianat agama ini semakin hari semakin meroyan jadinya, bermacam-macam tuduhan palsu dilemparkan terhadap UMNO/BN, ada jugak blog pembangkang yang menuduh Dr Zambry bermacam-macam!

Kadang-kadang bila baca posting murahan bloggers pakatan haram ini rasa nak termuntah pun ada, bukan apa kalau nak buat fitnah atau nak menipu pun agak-agak le, korang dok tuduh MB sah Perak itu bermacam-macam, padahal Dr Zambry adalah jenis mesra rakyat dan mudah didekati oleh sesiapa sahaja pada bila-bila masa.
Tapi biasalah orang PAS ni apa saja orang lain buat semuanya tak kena, semuanya salah, mereka saja yang betul, ahlul syurga la katakan! Apa yang Nizar tidak menceritakan dalam artikel di atas adalah tentang rancangan jahat mereka pada sidang DUN akan datang nanti.

Tahukah pembaca sekalian si Nizar Namrud ini bersama tuannya Ngeh dan Nga telah merancang untuk datang awal pada hari itu dan mereka akan duduk di sebelah kanan (tempat duduk kerajaan memerintah) dewan yang mulia itu?

Mereka juga akan memastikan supaya Siva S1N3 duduk di tempat speaker, kali ini mereka akan membuat lebih ganas dari dulu, dikhabarkan Thomas Su akan menjadi kepala samseng di dalam dewan itu nanti.

Inilah kisah yang Nizar anjing DAP tidak menceritakan kepada sesiapa pun, yang dia cakap kat Malaysiakini adalah sesuatu yang direkasaya oleh 'master-master' dia utuk mengabui mata rakyat marhaen, come on la Nizar KKK, kau nak tipu sapa ni? Apa kita ni buta ke, semua tahu siapa yang ganas masa sidang dewan yang lalu la!

Inilah perangai seorang balaci, yang menggadaikan maruah diri dan agama demi untuk memenuhi nafsu sendiri, Si Nizar ini sudah sampai satu tahap dimana bagi dia Ngeh dan Nga adalah segala-galanya. Ibarat macam ni la, Ngeh didahulukan, Nga diutamakan! Kona tang mana pun kedua mereka inilah segala-galanya bagi Nizar manusia durjana ini!

Yang lebih meloyakan aku adalah apabila ada segelintir penyokong taksub dari kalangan PAS yang begitu teruja dengan si Nizar Jahil ini sampaikan mereka masih lagi menggelarnya sebagai MB Pakatan Roket, geli geleman aku bila tengok sesetengah penyokong buta kayu yang masih perasan nak mampos ni!

Sedorlah diri sikit, apa kome ni bute ke? Tak nampak ke si Nizar Dungu ini hanya balaci kepada golongan komunis je? Tapi biasalah jenis manusia macam ni, mereka melihat tapi tak nampak kan? Orang PAS memang macam tu kan...

Berbalik pada cerita kartun tahap 'Spongebob Squarepants' tadi yang telah di rekacipta oleh tuan kepada Nizar Bodoh nak mampos ni, nampak sangat dia dan tuan-tuan dia dah kehabisan modal dah ni, lagi menyakitkan hati mereka apabila PM kita datang tempohari dan menjayakan program 1Malaysia di stadium Perak minggu lepas!

Mereka lebih menggelupor lagi bilamana rakyat yang datang menyokong dan menjayakan program itu mencecah berpuluhan ribu la, jadi mereka terpaksa mereka cerita palsu untuk menagih simpati rakyat, inilah taktik murahan sang Pakatan Haram durjana!

Ingat wahai rakyat negeri Perak sekalian, Nizar adalah manusia yang ingin menghancurkan institusi RAJA MELAYU, jangan sekali pun kamu lupa akan niat sebenar si balaci Ngeh dan Nga ini, inilah manusia yang telah menghina dan mengeji Sultan Perak kita yang kita sanjungi, mereka menuduh keluarga Tuanku dengan bermacam-macam fitnah!

Gunakanlah akal yang diberi Tuhan, lihatlah mana yang baik dan buruk dengan matahati bukan dengan sikap taksub yang dipenuhi dengan ujub dan riya!

p/s: Aku baru mendapat berita dari seorang rakan bahawa Ngeh dan Nga serta kumpulan mereka telah berlepas ke Thailand untuk berjumpa bomoh, mereka juga telah pergi ke beberapa tokong dan berjumpa dengan sami-sami di sana bagi tujuan untuk membuatkan Dr Zambry tak nampak apa-apa pun dalam sidan DUN itu nanti! Klik sini

Ya Allah, Ya Tuhanku, Kau selamatkanlah Dr Zambry dan yang lain-lain dari niat jahat komplot pembangkang ini Ya Allah! Ya Allah, selamatkanlah negeri Perak dari manusia yang busuk hati ini semua!

No comments: